Monday, August 3, 2009

Sangap

1st time ever I'm in the office feel so sangap today. Don't know why? Normally if got nothing to do I will revise my study. But the moment I open the book and begin to revise, the sangap coming. Haha..

I'm counting for this Saturday. Will having fun with my friends at Sunway Lagoon and going to release all the sangap in my head. Yeah...!!!!



Sangap day,
CikPetiteLady

5 comments:

suezen said...

yeah me too...menghitung mase nk blk wooo.....yayyy lagi sejam..demm lame tuh

Unknown said...

bole la join skali gie sunway...
kami orng pun pegi sunway gak sabtu ni...
hehehe...
:D

MOHAMAD EFFAZUAN said...

dah lama aku x menggunakan perkataan 'sangap' ni...hehe... aku mengenal erti perkataan 'sangap' ni pon drp alip...huhuhu

Azza Azwar said...

sue: sabar ye sue...I pon hari2 camtu gak...hahaha

biskut: yeah...c u there if ter-see...hahaha

affa: "sangap" alip tu lain meaning fa...skrg die mane ade "sangap" lg...hahaha

Unknown said...

alip nyer sangap da hilang skang ni huhuhu... untung rr :P

Post a Comment

 
Header Image by Colorpiano Illustration