Good day All. Semalam I berbuka puasa together with Put, Affa, Alip & Zuar at Padi di CBJ (cyberjaya). This year memang purposely tak plan nak invite ramai-ramai as previous year atas sebab-sebab malas nak arrange. Lagipun, bukan senang nak puaskan hati semua orang. So we decided to puaskan hati orang yang on the tag line "no hal". Haha...
*Me & Put*
*Zuar & Alip*
*Affa*
*Put's menu. Lupa la name ^_^*
*All of us ordered same drink. Rootbeer Float*
*Onion Ring*
*Chicken Wings*
*Potato Wages*
*Tom Yam Fried Rice*
*Macau Fried Rice*
*Ice Cream - nyumy nyumy nyumy*
*Lepak Putrajaya sekejap*
*Affa on call with Cik Mila,
Alip tersenyum merenung masa depan,
Put looking for "the phone is ringing"*
*The most beautiful picture. I like*
Hari ini I berbuka puasa with my ex-schoolmate. Bayangkan most of them yang attend malam ini, almost 9 years we never meet after SPM. Looking foward what's happening tonight.
Nice day,
CikPetiteLady



4 comments:
ahaks...i patut join ari nih..tp..keadaan x mengizinkan..:)
xpe..next time kite pegi yer... ;)
huhuhu... happy spent time with u,affa n alip.. :D
me too..... ;) kite kn rawkksss....!!!
Post a Comment