Tuesday, August 25, 2009

Kisah Berbuka Puasa

Hari ini hari ke-4 kita berpuasa. Masa time bulan puasa ini lah secara tidak lansung kita merapatkan hubungan silaturrahim. Every year I ada collection Buka Puasa picture with my MAMALIAn's. So this entry, I just nak recap previous memories with them during Buka Puasa bersama.



*2005*


*2006*


*2007*




2008 picture couldn't found. Later I korek lagi. This year, will coming soon... ;)



Sleepy,
CikPetiteLady

5 comments:

MOHAMAD EFFAZUAN said...

satu pon xde gmba aku...sedihnye...

Azza Azwar said...

sorry beb...baru aku perasan....k, next week punyer picture sure ade gmbr ko...hehe

suezen said...

ahaks...ko jd photographer kot

Unknown said...

affa xjoin buke pose mmg la xde pic :P erm this year xramai join.. mcm yg rapat2 jer la kan spt biasa azza, alip, affa n put... where kwn2 lain ni?? hahhahaha..

Azza Azwar said...

haha...lain semue ade terikat dgn komitment...(wahhh...statement artis sgt.....hahaha)

Post a Comment

 
Header Image by Colorpiano Illustration