Monday, August 17, 2009

Kisah Taman

Semalam I have no mood to write stories. Tapi hari ini I gagahkan diri juga nak write blog. Last Friday during lunch time me and my friends had lunch at Gardens, One Utama. The restaurant interior are so nice and the waiters/waitress are so friendly. Food presentation and taste also nice.



*From Left: Kak Liza & Kak Rina*

*Kak Rina & Ekhi*

*Cheribon Fried Rice*

*Sue layan Chocolate Ice*

*Minum sambil siram pokok*

*Soda Green Apple*

*Cubaan Ekhi mencuri telur kuning Sue*



Go and try dine-in to Garden at LG Floor (Old Wing-Next to Voir), 1 Utama. Food memang superb..!!! Sesuai untuk port dating ^_^



Best,
CikPetiteLady

4 comments:

MOHAMAD EFFAZUAN said...

Sesuai utk port dating??
wow..I like..hehe...

aku merindui meet ball kat IKEA tu...terbayang2 kesedapannye..huh

Azza Azwar said...

haha...sgt sesuai...tmpt romantik...siap ade org main piano kt situ...tmpt sesuai utk propose kahwin...hahaha

suezen said...

wahhh...seswai tuk propose kahwin...waaaahhhh...ahaks

Azza Azwar said...

sesuai sgt...haha

Post a Comment

 
Header Image by Colorpiano Illustration