Saturday, March 7, 2009

Best

I baru saja balik dari belajar memandu. Today is my 1st basic learning. Kelakar juga la, baru sekarang nak belajar memandu. Orang lain dah siap boleh race di track .

Pagi tadi I keluar with my neighbours tonton movie Street Fighter:The Legend of Chun Li. The story was so great with cool action. Cuma, part yang agak kelakar dan tidak menampakkan originality watak Chun Li apabila Kristen Kreuk speaking Mandarin yang tidak beberapa fluent. But whatever it is I still wanna say "Caya-lah Chun Li". Tiba-tiba I terasa mahu belajar seni mempertahankan diri .Pada siapa yang belum pergi tonton lagi, you should go to watch this movie . And there is possibility the next street fighter movie soon.


*thumbs up to Chun Li*


My next movie list is Dragon Ball & Race to Witch Mountain. I will go watch these movie next Friday.


*banyak cerita best this year*


Dikesempatan ini, I nak inform to my MAMALIAN friends. Memandangkan kita sudah lama tidak pergi bercuti bersama-sama, neighbour I yang kerja di CIMB ajak I pergi Langkawi sebab dia boleh dapat rumah sewa CIMB (ada 3 bilik) di pekan Kuah with price RM50 per nite. If you all intrested nak pergi bercuti sama-sama (even kita dah pernah pergi sana), please let me know. So this time I can arrange.


I'm patiently wait for Transformer this June,
CikPetiteLady

0 comments:

Post a Comment

 
Header Image by Colorpiano Illustration