*in my left side*
- Tray for keep the important note, but not confidential
- C05 Text Book; sambil tak ada kerja, boleh buat revision sikit
- Wrist Arm Rest; dapat gift masa Exchange Gift last year. Good for rest your wrist and arms while you busy typing
- Once ringing, I will greet "ProMaster, Azza speaking..."
- I have 1 personal & 3 Generic Mailbox to manage and monitor the queries. Will add 1 more generic mailbox by Qtr 2....arrrggghhhh...!!!!
- My Illustrator picture, illustrated by artist during D&I activities past 2 years back and a small note greeting card also potpuri gift.
- Gambar untuk lepas rindu... =)
- Important note to remember
- Collection dolls yang I dapat dan juga dolls orang sebelah. Dan bay we all's la yang paling banyak dolls bertenggek diatas partition in the whole area...!!!!
*in my right side*
- Useful pillow during 2 hours break on Friday & Fasting Month...hehehe...
- 1100ml water refill every morning and must finished by 5pm
- Pending report for review by other level, not me. I've done my part.
- Recognize Cert from the company. Thank you so much
- Regular contact number and some code that must to remember
- Calendar 2009 & 2008 (still use for reference)
CikPetiteLady





5 comments:
Gambar untuk lepas rindu... =)???
pic mamalia kat langkawi pon ada...haha...tarharunya kau merindui aku...huhu
bantal biru......sungguh bergune
huhu gamab masa dinner pon ader.heuheueh
wah bagus ni dpt aku tau tmpt ko kt ofc huhuhu ;P meja kemas jer tu ko xwat keje ke (gelak guling2). ni mesti kemas meja b4 amik gambo kan ;P
affa: sweet moment tu kt langkawi....haha
sue: ye sue...very usefull...hehehe
mamamia: gmbr dinner tu semue perempuan2 dlm gmbr tu cantik2 belake...aku suke tgk...
put: kalo ko nk tahu...meja aku la yg paling kemas sejak bulan 8 thn lepas...hehehe
Post a Comment