In my previous, I ada cerita dengan you all semua that me and my colleagues planning vacation to Redang around this May. But unfortunately, due to budget and economic, some of them can't make it.
Nak kata frust to me, tidak sama sekali. Sebab I dapat jangka dengan draft budget yang I proposed last time to them memang agak tinggi. Memandangkan hati I sudah berkobar-kobar dan dengan nekadnya I mahu pergi bercuti juga this year to somewhere place yang tenang dan have fun.
So I contacted 1 of my friend who work at CIMB. Dia pernah informed I yang dia boleh dapatkan resort murah under staff rate. Then dia beritahu I the listed resort with 3 rooms in 1 apartment
- Langkawi at Pekan Kuah - RM50 per/nite > REJECT-DAH PERNAH PERGI
- Cameron Highland - RM50 per/nite > JAUH NYA NAK TRAVEL SENDIRI
- Pulau Pangkor -RM100 per/nite > MAHAL SIKIT DARI YANG LAIN
- Kuantan Tembeling Resort -RM50 per/nite > INTRESTING, DEKAT; lets we look the place
*all pictures are taken from http://www.pasdec.com.my/other_services/product_resort.php*
Tempat ini sudah membuat I teruja sekali. And the place is just take 5 minutes driving to Teluk Chempedak. Resort ini pun ada sediakan BBQ pit and so many facilities.Especially to my MAMALIAN babes & dudes, intrested tak with this place? If yes, please buzz me. So I can plan for our vacations before these coming bulan puasa.... ;)
On Vacation Mood,
CikPetiteLady













9 comments:
wow. mcm menariks jek... aku mcm teruja jek..
hehehehehe... cuma satu je nak tanya.. apartment tu ada lift x? hahahaha. kot2 korang p amik bilek atas2.. kalo xde lift, masak douh.. hahahaha
p/s: kalo xde apa aral, insya'allah. berminat jgk aku.. budget pon ok... =D
aku tau tmpt ni...mmg dekat dgn teluk chempedak and bandar kuantan...kalau nak mkn seafood or ikat bakar pon dkt dgn tanjung lumpur...aku setuju la kalau kat sini...konvoi la ramai2 dr KL...bleh dtg umah aku sekali nnt...hehe :)
wah....mcm best je....tuk mamalia je ke???;D...tp nih bukan tempat yang k.has pegi br2 tuh ke??
alip: kalo xde lift pon ape salahnyer.boleh exercise...hahaha
affa: orait fa....aku tunggu green light dr korg je....kalo ramai on..aku terus on kan...hehe...
sue: jom...you are most welkem..... ;)
huh. xdok lift.. aku nak p bercuti dan bersantai.. kalo nak p exercise.. kat kl pn ble.. ape da... kekeke
nnt aku tanyer ar mmeber aku tu...ape lg facilities yg ko nk??? bg tahu skrg...boleh aku siap2 tanye member aku tu...hehehe
ada la lift..xkan la apartment tinggi cmtu xde lift...apeda ko ni alip...byk btol alasan...haha
byk2 bende korg bincang psl lift ker... uhuhuhuhu... menarik tmpt ni. i ok jer proceed with budget n date nk g ek cik azza :P
alip la...very concern with the lift issue.....haha
sabtu ni kite meet kite discuss k... ;)
Post a Comment